De focus van Project Paradox ligt vooral bij betaalbaar webdesign. Websites gericht naar de gebruiker met een 'clean' design. Functioneel, gebruiksvriendelijk, doelgericht,... zijn enkele van onze doelstellingen. Dit allemaal in een responsive ontwerp en volgens de regels van de typografie. Niet alleen nieuwe websites maar ook aanpassingen van bestaande websites of heroptimaliseringen.

Hoe gaan we te werk?

Aan de hand van een 7-tal stappen beginnen we aan de opbouw van uw site:

  • Opstellen van een wireframe
  • Zoekwoordenanalyse
  • Opstarten van een testomgeving
  • Opmaak van teksten
  • Ontwerpen van website
  • Lanceren van definitieve website
  • Opvolging

Met andere woorden, een visuele en schematische weergave van de pagina's. Aan de hand van dit schema wordt de navigatie opgebouwd en de structuur van uw website. In deze fase worden ook de stijlelementen besproken.

Stap 1 en 2 worden vaak omgewisselt. Project Paradox richt zich pas als 2e op een analyse omdat de keywords die gebruikt worden op een pagina steeds over het thema van de pagina moeten gaan. Google is geneigt een pagina met gerichte 'content' hoger te plaatsen in google dan algemene pagina's.

Op deze pagina's kunnen de bezoekers de belangrijkste gegevens en informatie terug vinden en kan u als eigenaar van de website de ontwikkeling van uw site opvolgen. Deze pagina's worden niet geïndexeerd (opgenomen) in de zoekmachines.

De 'content' wordt geschreven aan de hand van het 'keyword' onderzoek. Belangrijk, want de zoekmachines crawlen de webpagina's en zullen aan de hand van de inhoud resultaten, opslagen in hun database, weergeven bij een gerelateerde zoekopdracht.

In deze fase gebeurt het meeste werk. De ruwe website krijgt een verfijnde opmaak. De andere SEO criteria worden voldaan en de site werkt ondertussen volledig responsive.

Na uw laatste goedkeuring plaatsen wij de site online en uw accounts, om de statistieken te analyseren en controleren, worden geactiveerd.

Worden de pagina's goed geïndexeerd? Zijn er nog dode links? Zijn er nog andere problemen die boven water komen? Dit houdt Project Paradox de eerste dagen in het oog. Na enkel maanden, afhankelijk van het aantal bezoekers, lichten wij uw site nogmaals door. Hieruit zal blijken of er wijzigingen nodig zijn aan de inhoud of opmaak.

Veelgestelde vragen:

Hier is helaas geen vaste maatstaf. Goed webdesign is enorm arbeidsintensief en meer dan het downloaden van een template. De prijs is afhankelijk van wat er in de offerte is inbegrepen, hoe de site wordt gemaakt, in welke mate SEO is toegepast, zijn aanpassingen inbegrepen of betaalt u per uur? Wat is het doel van uw website? Bent u verplicht teksten zelf te schrijven? Hoeveel pagina's zijn inbegrepen? ...
Maar belangrijk om weten is: "If you pay peanuts, you get monkeys."

Een responsive design betekent dat uw website reageert en zich aanpast naargelang welk toestel de site opent. Een responsive design is belangrijk voor:

  • de gebruikerservaring, zodat bezoekers met elk toestel duidelijk door uw website kunnen navigeren
  • hogere posities in de Google zoekmachine
Google hecht, sinds April 2018, een steeds groter belang aan de mobiele surfervaring van de gebruikers. Mobiele surfers zijn dan ook exponentieel gegroeid de laatste jaren.

Het is belangrijk te weten dat een website geen online kunstwerk is, maar een gebruiksvoorwerp met als belangrijkste functie het informatie veschaffen aan de gebruiker. Voor de eigenaar is het een marketingmiddel en een online visitekaartje. Minimalisme heeft meer de neiging een boodschap duidelijk over te brengen. Zoals men weet: 'Less is more'.
Dit maakt natuurlijk de looks niet minder belangrijk. Een website die de gebruiker niet weet te boeien na 3 seconden verliest namelijk zijn bezoekers. De boodschap is dus niet te "overdrijven".

Heeft u verder nog vragen? Laat het ons weten.
Paradox-small

Copyright (c) 2018 Project Paradox.